Sivas Belediye Başkanı Dr. Adem Uzun, genel kurul süreçlerini tamamlayan meslek odalarına tebrik ziyaretlerinde bulundu.
Ziyaretlerde oda başkanları ve yönetim kurulu üyeleriyle bir araya gelen Başkan Uzun, yeni dönemin hayırlı olmasını temenni ederek görevlerinde başarılar diledi. Esnaf ve sanatkârların şehrin ekonomik ve sosyal hayatındaki önemine dikkat çeken Uzun, Sivas'ın gelişimi için meslek odalarıyla yakın diyalog ve iş birliği içerisinde çalışmayı sürdüreceklerini ifade etti.

Başkan Uzun, ziyaretleri kapsamında şu oda başkanlarıyla bir araya geldi:
Ziyaretlerde karşılıklı görüş alışverişinde bulunulurken, kentin gelişimine katkı sağlayacak ortak çalışmalar da ele alındı.
