Sivas Belediyesi, kentin önemli ulaşım güzergâhlarından Atatürk Caddesi'nde altyapı ve kaldırım çalışmalarının tamamlanmasının ardından asfalt serim çalışmalarına başladı.
Gece geç saatlerde sürdürülen çalışmaları yerinde inceleyen Belediye Başkanı Dr. Adem Uzun, ekiplerden çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldı. Çalışanlara kolaylıklar dileyen Uzun, yürütülen çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda devam ettiğini belirtti.
Belediyeden yapılan açıklamada, Atatürk Caddesi'ndeki asfalt serim çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte ulaşım konforunun artırılmasının hedeflendiği ifade edilirken, kent genelinde yol yapım ve yenileme çalışmalarının da aralıksız sürdürüldüğü kaydedildi.